środa, 23 kwietnia 2014

Denim dress

Proste sukienki to hit sezonu. W sklepach królują proste fasony, najczęściej przed kolano i z krótkim rękawem. Taka długość rękawów jest wręcz idealnym trendem dla osób zmagających się ze zbyt obfitym bajcepsem ;) Maskuje to, co zbędne. Mój zakup to strzał w dziesiątkę. Elegancka, prosta, idealna dla mojej figury. Z małym wycięciem, nie za krótka, nie za długa. Taka, którą nałożysz na rodzinny obiad czy na spotkanie ze znajomymi. Ja wybrałam dżinsową, jednak w sklepach znajdziecie bawełniane w kratę, kwiaty, palmy, z kieszeniami czy kołnierzykami. Ten fason naprawdę ma wzięcie! Dłuższy trencz i płaskie buty nadają jej codziennego stylu, ale zarazem niebanalnej elegancji. Do tego prosta torba i mięta na szyi.Podejrzewam, że to nie ostatnia sukienka w tym fasonie, która znalazła miejsce w mojej szafie!








Sukienka New Look, płaszcz H&M, buty House, torba Zara, naszyjnik Reserved.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz